2012. október 23., kedd

Megidézve





 Egy nagyon várt könyvből: Cynthia Hand: Angyalfény






"Vitatkozom önmagammal, és úgy látszik, alulmaradok."   42. oldal

"Annyira kikészültem, hogy pár alkalommal késő éjjel ellógtam otthonról hozzájuk, és figyeltem őt álmában, hátha, mit tudom én, a képregénygyűjteménye egyszer csak úgy dönt, hogy lángra lobban. Ez nemcsak butaság volt, hanem tagadhatatlanul Edward Cullen-osan hátborzongató is, de jobb nem jutott az eszembe."   98. oldal

"Egész délután egy hajszál választott el attól, hogy átmenjek Bruce Bannerből a hihetetlen Hulkba, és szétverjek egy öltözőszekrényt."   202. oldal

 "– Hol vagyunk? – kérdezi apu.
– A Hattyú-völgyben. Meg akarom kóstoltatni veled az itteni kockagombócos fagyit.
– Kocka? Hát az meg miféle gombóc?"   338. oldal

"Végezetül megtanultam, hogy az élet nem kudarcokról és sikerekről szól, hanem arról, hogy jelen legyünk abban a pillanatban, amikor nagy dolgok történnek, amikor minden megváltozik, önmagunkat is beleértve."   418. oldal
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése