2013. január 6., vasárnap

Megidézve






Részetek James Patterson Maximum Ride című regényéből.





„Agyar eltűnődött. Mindig elképeszt, hogy a legnehezebb helyzetben is mennyire nyugodt tud maradni. Néha olyan, mint egy robot – vagy egy távirányítású repülőgép. Agyar2-D2.„   54. oldal

 „- Van itthon klórunk? – kérdezte Gázos Iggytől. – Ha összekevernénk valami más anyaggal, robbanó elegyet alkotna.
- Mivel akarod összekeverni? A zokniddal? - kérdezett vissza Iggy. – Nem , nincs itthon klórunk. Ha nem vetted volna észre, nincs medencénk. Milyen színű ez a drót?
Gázos előrehajolt, hogy szemügyre vegye a konyhaasztalon kibelezett magnót.
- Mintha az asztalra hányt volna egy robot – jegyezte meg. – Különben sárga.”   70.oldal

 „Káromkodtam egyet magamban. Amikor Angyal káromkodni kezdett, mint egy kocsi, mert beütötte a lábát, úgy döntöttem, vigyázok a számra. Tényleg más sem hiányzik nekem, mint egy hatéves, piszkos szájú mutáns.”   233. oldal

„- Hm – próbáltam nem köpködni a morzsákat -, tiszta vanília felhang, túl édes csokidarabok és barna cukor halvány íze. Jól megcsinált sütemény, de semmi különös. Mégis kellemes, és nem hivalkodó. – Agyarhoz fordultam. – Neked mi a véleményed?
- Jó.„   345. oldal
Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése